صفای اشک وفای غم







نويسندگان



آثار تاريخي رادین عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





اگر دختري عاشق يک پسر است

اگر دختري عاشق يک پسر است، بايد چکار کند که پسر هم عاشق وي شود؟

اگر هدف اين است که با جلب نظر پسر زمينه براي ازدواج فراهم شود، لازم است پيش از ابراز عشق و علاقه خويش، با دقت و حوصله کافي در مورد شايستگي‌هاي پسر تحقيق کنيد تا خصوصيات اخلاقي، روحي و فکري، نيز ميزان صداقت، امانتداري و پايبندي‌اش به وعده‌ها و ايمان و اعتقاداتش معلوم گردد.

همچنين از اصالت خانوادگي و اقوام نزديک و دوستانش اطلاعاتي کسب کنيد. بهتر است تحقيق به وسيله اعضاي خانواده يا يکي از اقوام و آشنايان نزديک انجام گيرد. پس از احراز صلاحيت و شايستگي وي براي تشکيل خانواده، مي‌توانيد به کمک يکي از اعضاي خانواده يا اقوام و آشنايان خويش با خانواده يا دوستان يا با خود پسر رابطه برقرار کنيد و با فراهم نمودن زمينه مناسب براي گفتگو، بحث ازدواج مطرح شود.

اگر قصد ازدواج دارد، ويژگي‌ها و خصوصيات دختري که مي‌خواهد با او ازدواج کند، پرسيده شود. آن گاه پس از مقدمات لازم بدون ذکر نام شما، بگويد دختري را مي‌شناسم که اين ويژگي‌ها را دارد. اگر مايل است در مورد شما تحقيق کند آدرس داده شود و در غير اين صورت شخصيت شما تحقير خواهد شد، زيرا ممکن است پسر فعلاً قصد ازدواج نداشته باشد، يا دوست دختري داشته باشد که بخواهد با او ازدواج کند و قصدش براي ارتباط صرفاً کامجوي و لذت و هوس باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط radin در 22:0 | |